„V druhej polovici novembra spoločnosť KOSIT a.s. spustila do života nové bezplatné číslo 0800 156 748, na ktoré môžu obyvateľ ako aj podnikateľ zavolať počas 24 hodín. Prvé dni sme číslo a operátorku testovali v skúšobnom režime. Náklady spojené s prevádzkou hradí výlučne KOSIT a.s. Tento projekt zelenej linky sa stal súčasťou kampane Za čistejšie Košice,“ – vysvetľuje Marián Christenko, generálny riaditeľ KOSITu.
Zelenú linku spoznáte podľa predčíslia 0800 a fungovať bude aj ako prvotné informačné centrum prepojené so zákazníkom. Telefónna linka je dostupná pre volajúcich zo všetkých sieti z domova i zo zahraničia. Pracovníčka Centra Zelenej linky je k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 h do 16. 00 h. Od 16.00-08.00 hod, je možné zanechať odkaz s tým, že na druhý deň sa odkaz prehrá a rieši sa podľa jeho obsahu a urgentnosti.
„Naša Centrála je k dispozícii všetkým, ktorí hľadajú dôležité informácie. Práve bezplatnými volaniami sme sa chceli opäť priblížiť k našim klientom a ponúknuť im dalšiu pridanú hodnotu k naším službám“ dodáva Marián Christenko.
Nonstop je možné zasielať aj svoje otázky, návrhy i pripomienky prostredníctvom FAQ chatu, ktorý je priamo na web stránke spoločnosti www.kosit.sk alebo mailom na otazky@kosit.sk.